Ζευγάρωμα

Υπάρχουν πολλά ήδη σχέσεων. Οι σχέσεις που έχουν ημερομηνία λήξεως, οι σχέσεις που προορίζονται για γάμο, οι αναλώσιμες σχέσεις, οι «φιλικές» σχέσεις, αυτές που προκύπτουν για να διασκεδάσουν την βαρεμάρα σου –και όχι μόνο,  είναι μερικές από τις αναρίθμητες κατηγορίες. Και όλες αυτές δημιουργούνται φυσικά ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τα διαθέσιμα συναισθήματα που έχει κάθε άτομο και είναι αποφασισμένο να διαθέσει. Ενδεικτικά λοιπόν θα σας παρουσιάσω ευθύς αμέσως καλοί μου φίλοι μερικές από τις κατηγορίες που έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου, και αν μου ξέφυγε κάποια σημαντική, ε… άνθρωποι είμαστε.

Θα ξεκινήσω λοιπόν με τις σχέσεις που έχουν ημερομηνία λήξεως, στις οποίες οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι νομίζουν πως θα κρατήσουν για πάντα αλλά οι από δίπλα καταλαβαίνουν από την πρώτη στιγμή πως στο τέλος θα υπάρξει χωρισμός και μάλιστα επικός. Συνάπτονται συνήθως από αισιόδοξους που ακόμα και αν υπάρχουν πολλά που τους χωρίζουν πιστεύουν πως ο έρωτας μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια.

Οι σχέσεις που προορίζονται για γάμο είναι αυτές που εγώ προσωπικά απεχθάνομαι περισσότερο και αυτές που συνήθως συνάπτονται από άτομα που έχουν χαμηλό δείκτη αυτοπεποίθησης. Γιατί κατά τη γνώμη μου, είναι εκνευριστικό να βλέπεις ένα ζευγάρι από τους πρώτους μήνες σχέσης να φέρονται σαν παντρεμένοι, να εμφανίζονται παντού συνέχεια μαζί, να ελέγχει ο ένας τη ζωή του άλλου, να ηχογραφούν μαζί το μήνυμα του τηλεφωνητή, να χρησιμοποιούν ένα σωρό υποκοριστικά και γενικά να φέρονται σαν να είναι γραφτό να είναι για πάντα μαζί γιατί φίλε ποτέ δεν ξέρεις τι θα αντικρίσεις στην επόμενη γωνία. Αλλά το αστείο του πράγματος είναι ότι ακόμα κι αν ο χωρισμός είναι άσχημος, συνήθως αυτά τα άτομα είναι καταδικασμένα να κάνουν πάντα στη ζωή τους τέτοιου είδους σχέσεις.

Οι αναλώσιμες σχέσεις είναι ένα είδος σχέσεων που δεν κατάλαβα ποτέ ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής τους, και φυσικά μιλάω για τις σχέσεις που έχουν διακόπτη on – off. Αναφέρονται στις περιπτώσεις αυτές που δύο άτομα αποφασίζουν να χωρίσουν αλλά πάντα ξέρεις πως μετά από λίγες μέρες θα είναι και πάλι μαζί, και αυτές οι σκηνές επαναλαμβάνονται άπειρες φορές μέσα στην πορεία της σχέσης. Νομίζω πως σε αυτή την περίπτωση των σχέσεων αυτό που φταίει είναι ότι τα άτομα αυτά φοβούνται να προχωρήσουν μπροστά και θέλουν να βαδίζουν σε χνάρια γνώριμα ή απλά έχουν σαδομαζοχιστικές τάσεις και την βρίσκουν να πληγώνονται.

Οι φιλικές σχέσεις από την άλλη νομίζω πως κερδίζουν τη δημοτικότητα. Εάν επιθυμείς να ζευγαρώσεις και βαριέσαι να ψάχνεις βρε αδερφέ κοίτα στο κοντινό σου περιβάλλον, όλο και κάποιος φίλος ή φίλη θα βρεθεί που να σου αρέσει. Άλλωστε αφού τα βρίσκεται σαν φίλοι, γιατί να μη τα βρείτε και σαν εραστές? Υποκατηγορία της συγκεκριμένης αποτελούν οι σχέσεις που έχουν ως βάση την σεξουαλική ικανοποίηση δεν χρειάζεται να πω πολλά γιατί πολύ απλά όλοι γνωρίζουμε γιατί συνάπτονται και ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής τους.

Φυσικά, εκτός από τα παραπάνω κάποιοι ισχυρίζονται πως υπάρχουν και οι αληθινές σχέσεις, απ’ αυτές που το σύμπαν συνωμοτεί  ώστε τα δύο αυτά άτομα να βρεθούν και να αγαπηθούν δίχως όρια και δίχως λογική. Θεωρία καθιερωμένη από αθεράπευτα ρομαντικούς τύπους που χαλάνε την πιάτσα οι οποίοι πιστεύουν πως κάπου ανάμεσα στα εκατομμύρια των ανθρώπων στον πλανήτη Γη υπάρχει το άλλο μας μισό που είναι γραμμένο από τη μοίρα να μας συμπληρώσει μοναδικά, όπως κανένας άλλος. Σε αυτό το είδος σχέσης έχω να κάνω μερικές σημαντικές επισημάνσεις που όλοι οι άνθρωποι που σέβονται τον εαυτό τους αξίζει να κάνουν. Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέθοδος που μπορεί να μας διδάξει το πώς να αναγνωρίσουμε το άλλο μας μισό? Και αν όχι πως μπορούμε να καταλάβουμε ότι το συναντήσαμε στην περίπτωση που γνωρίζουμε παράλληλα παραπάνω από ένα άτομο που μας ενδιαφέρει? Και ακόμα, ας πούμε ότι τα χρόνια περνάνε και το άλλο μας μισό παραμένει άφαντο, είμαστε καταδικασμένοι να πληρώνουμε τις αμαρτίες των προγόνων μας και να περιφερόμαστε μόνοι και άκληροι μέχρι να αποφασίσει το σύμπαν να μας κάνει χαρές? Όχι, εγώ αρνούμαι να πιστέψω πως υπάρχει μόνο ένα άτομο που συμπληρώνει ένα άλλο.

Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, εντάξει, η απόλυτη και αληθινή αγάπη που θα οδηγήσει σε μια ευτυχισμένη σχέση είναι κάτι που όλοι επιθυμούμε και μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι να την ζήσετε. Δεν θέλω να δώσω τίτλο για αυτή τη κατηγορία, γιατί οι αληθινές σχέσεις απλά είναι αληθινές πέρα από κάθε επιπολαιότητα, άρνηση ή κομπλεξισμό Δεν ξέρω αν σε αυτή τη κατηγορία υπάρχουν γενικά χαρακτηριστικά ή αν απλά καταλαβαίνεις πότε συμβαίνει στην πραγματικότητα ή πότε λες ψέματα στον εαυτό σου. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως οι ταινίες δεν είναι ενδεικτικές, οπότε ξεκόλλα, αν αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο θα το ζήσεις.

Ασφαλώς καλέ μου φίλε εάν ανήκεις σε μια από τις πιο πάνω κατηγορίες ίσως σκεφτείς πως είμαι πικρόχολος ή πως τα παραλέω. Δεν μπορώ να σου απαντήσω απόλυτα για το αν σε είκοσι χρόνια από τώρα θα έχω την ίδια άποψη για τις σχέσεις, αλλά αν επιμένεις τόσο πολύ να μάθεις μπορώ να σου δώσω το τηλέφωνό μου να με ρωτήσεις. Αυτό που ξέρω είναι πως εγώ επιζητώ μια σχέση απλή, δίχως τίτλους και υπότιτλους, δίχως πίεση και πείσματα. Μια σχέση που να με στηρίζει όταν θα έχω τις μαύρες μου, που θα με κάνει να γίνω καλύτερος άνθρωπος, πέρα από βαρυσήμαντες δηλώσεις όπως «ο άνθρωπος της ζωής μου», «η μέλλουσα γυναίκα μου» και «η κολώνα του σπιτιού μου». Είμαι υπερβολικός?

Άκης

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Ζευγάρωμα

  1. Ο/Η Vaggos λέει:

    Χωσε μην χαρίζεις…. και πολύ ήπιος μου φάνηκες,,,!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

