Η ώρα είναι…12!

 

 

Λίγο πριν το ρολόι δείξει δώδεκα έρχεται η ώρα του επιλόγου του απολογισμού και της κριτικής του χρόνου που φεύγει και παίρνει μαζί του στιγμές, εικόνες, συναισθήματα και ανθρώπους. Το 11, ως μια δύσκολη χρονιά που ήταν, μας έμαθε πολλά. Μας έμαθε να αγαπάμε, να δενόμαστε και τελικά να ξεχνάμε. Μας έμαθε να στενοχωριόμαστε, να πονάμε και να βρίσκουμε λύσεις. Μας έμαθε πως τελικά τίποτα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν κρατάει αν εσύ το αφήσεις.

Μετατρέποντας το πρώτο πληθυντικό σε ενικό νομίζω ότι το 11 τελικά μου έμαθε και μου έδειξε λίγο πιο πολύ εμένα. Μέσα στην κρίση της αναρχίας μου αυτή τη χρονιά έχω να θυμάμαι στιγμές ιστορικές για την εξέλιξη μου. Πολλή δουλειά και πολλά καινούρια πρόσωπα να παρελαύνουν καθημερινά μπροστά μου κουβαλώντας εμπειρίες για να διηγηθούν και να ζήσουν. Οι γνωστοί άγνωστοι που πάντα τρέχω όταν κουράζομαι από τη βουή του πλήθους, λίγο κρασί, λίγο βότκα κάνα δυο στίχοι και κάπου εκεί κοιμάται η ευτυχία. Η ευτυχία το 11 ήταν πολύ πιο ήσυχη από του 10. Μέσα στη θύελλα μιας χρονιάς τρελών απαιτήσεων και καθημερινού τρεξίματος χάνεσαι με ανθρώπους για αν τους βρεις πάλι λίγο πριν το τέλος και τότε σίγουρα έχουν πάντα κάτι να σου πουν και να σου μάθουν.

Μπορεί όντως το 11 να ήταν μια δύσκολη χρονιά που να μας έφερε αντιμέτωπους με άλλους και πιο πολύ με τους εαυτούς μας αλλά είχε τις στιγμές της που την έκαναν να ναι μοναδική άλλωστε κάθε μία μέρα – πόσο μάλλον κάθε χρονιά – διατηρεί μια μοναδικότητα που πρέπει να της χρεώνουμε. Λίγο λοιπόν πριν μπει η χρονιά που εκ των πραγμάτων θα αγαπώ περισσότερο (καθώς το 12 είναι το νούμερο μου) ίσως έχω την ανάγκη να ευχηθώ να τη δεχτούμε με ανοιχτά τα μάτια, τα αυτιά, τα στόματα και τα μυαλά μας και να της δώσουμε την ευκαιρία να προσπαθήσει να γίνει μια από τις πιο όμορφες χρονιές. Έχοντας υγεία και δίνοντας αγάπη, μακριά από κόμπλεξ και μικρότητες, έτσι εύχομαι να ταξιδέψουμε μέσα στο δώδεκα με πανιά αισιοδοξίας και έμπνευσης.

Καλή Χρονιά σε όλους.

Βαγγέλης

This entry was posted in Guest Bloggers. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

