Τα απομνημονεύματα μιας καφετιέρας. Ε…?

Πήγε πέντε. Φτου γκαντεμιά, πάλι δεν θα κοιμηθώ απόψε. Ο χειμώνας πρέπει να μετράει κάπου πέντε μήνες ή τουλάχιστον τόσο μου φαίνεται. Βολτάρω ανελέητα για να διασκεδάσω τη πλήξη μου: από τον καναπέ στο γραφείο, από το γραφείο στο κρεβάτι, και από το κρεβάτι στη κουζίνα. Θα γούσταρα τώρα να πιω ένα καφέ… Για να πω την αλήθεια θα γούσταρα να πιω μια μπύρα. Να ξεχάσω την μαύρη εξεταστική. Αλλά τώρα που τα λέμε, τι φταίει και η εξεταστική? Μη τα φορτώνουμε όλα εκεί, βαριέμαι και ‘γω λιγάκι. Όχι πολύ, λιγάκι, τόσο ‘δα… Και τι άλλο να κάνεις? Για καφέ βγήκα. Για μπύρα βγήκα. Για ταινία βγήκα. Και σκύλο αν είχα θα τον είχα βγάλει και αυτόν για κατούρημα. Μήπως να κατεβάσω κάτι καινούργιο να δω? Καμιά κωμωδία μωρέ ψάχνω. Αλλά τι λέω και ‘γω, τις έχω δει όλες. Καμιά ελληνική σειρά? Από εκείνες τις παλιές ντε, που έχουν και λίγο ταλέντο μέσα. Μπαα, αυτούς τους «μεν και δεν» τους έχω ξεσκίσει…

Κάνω μια βόλτα στο σαλόνι. Αφού συνειδητοποίησα πως η βόλτα μου αυτή δεν είχε κανένα απολύτως λόγο, στρίβω το τελευταίο τσιγάρο καθότι παρατηρώ έντρομος πως τελείωσε ο καπνός και τελευταία στιγμή αποφασίζω να φτιάξω καφέ. Ααα, στον καφέ είμαι αξεπέραστος! Καλά εντάξει, τα παραφουσκώνω λίγο, αλλά να, πήγα καινούργια εσπρεσσιέρα και χάρηκα ο μαλάκας. Πρέπει φίλε να ‘ρθεις να σου φτιάξω μια εσπρεσσιά, ή ένα καπουτσίνο αν θέλεις ή ένα λάτε, έχω μεγάλη γκάμα και εδώ που τα λέμε, ο καφές στο σπίτι είναι και ανέξοδος… Μη μου λες τώρα ότι έρχεσαι μόνο για την παρέα, πες την αλήθεια, μεταξύ κατεργαράκων ειλικρίνεια!

Μετά απ’ όοολα αυτά, φτάσαμε στο σημείο που είμαι κάτι παραπάνω από σίγουρος πως καθώς διαβάζεις αυτές τις μπερδεμένες λέξεις θα διερωτάσαι καλέ μου αναγνώστη (ααα να πάρω μιαν ανάσα…!) που το πάει ο ποιητής. Ξέρεις που το πάω? Το πάω…χμμ… ε… κάτσε να το βρω… Ρε γαμώτο, όταν άνοιξα το word είχα σκεφτεί μια πλοκή, μια ιστορία, ένα θέμα, αλλά τώρα χάθηκα λίγο κάπου ανάμεσα στην εσπρεσιέρα και στην στοίβα με τα πιάτα. Μου συμβαίνει πολλές φορές. Μάλλον φταίει η υπερβολική εκπαίδευση, πόσα να χωρέσει το ρημάρι χειμώνα – καλοκαίρι? Τέλος πάντων, αφού δεν έχω καμία έμπνευση, σε πειράζει να κάτσουμε λίγο να μιλήσουμε? Να πούμε καμιά μαλακία γιατί η ώρα μ’ αυτά και μ’ εκείνα πήγε έξι και μου τελείωσε και ο καπνός. Ω Δία! Κατάρα! Μαύρο Φίδι! Μπλε καμήλες! Πράσινες καμήλες! Μα τη Lady Gaga!

Που λες λοιπόν, του χειμώνα η παρακμή μας πήρε και μας σήκωσε. Και να ‘ταν μόνο του χειμώνα η παρακμή… Μήπως πήρες πρέφα τώρα τελευταία τι παίζει έξω? Μουαχαχαχα ήμουν σίγουρος ότι δεν ήθελες να το συζητήσεις. Ποιος θέλει? Ο κανένας, του κανένα, τον κανένα, Ωωωω κανένα. Ας πούμε κάτι άλλο μωρέ, μην στενοχωριόμαστε. Βάλε και κανα κομματάκι στο pc ν’ αράξουμε πέτσα στον καναπέ, σε καμιά ώρα θα ξεκινήσει ο Καμπουράκης και θα ‘χουμε κάτι να δούμε στο χαζοκούτι. Και αν μας στενοχωρήσουν τα πολιτικά, μη φοβού μωρή Μαριάμ, θα βάλουμε την Ελεονόρα να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας.

Γαμώ! Πικρό καφέ έκανα. Και δεν έκανε και καλή κρέμα ο εσπρέσσο. Που είναι το γάλα σε γαμώτο να φτιάξει λίγο η γεύση? Έληξε. Δε πειράζει, μια κουταλιά ζάχαρη ακόμα να φτιάξει η διάθεση. Όλα στις μέρες μας θέλουν μια παραπάνω κουταλιά ζάχαρη για να παλευτούν. Και αν προσέχεις τη σιλουέτα σου βάλε μαύρη. Μη δοκιμάσεις τη ζαχαρίνη, μούφα είναι και από γεύση μηδέν. Μηδέν. Μηδέν σαν και αυτό που θα πάρω αύριο στο μάθημα που δίνω. Χρωστούμενο και αυτό. Χρωστούμενο.

Α ρε φίλε, σωστή κουβέντα ξεστόμισες! Αχαχαχα, έχεις ρέντα απόψε! Ποιος δεν χρωστάει εν έτει 2012?

Ποιος?

Ο κανένας, του κανένα, και λοιπά και λοιπά…

 

 

 

Κωστ-Άκης ο καφετζής.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

4 απαντήσεις στο Τα απομνημονεύματα μιας καφετιέρας. Ε…?

  1. Ο/Η Leo A. (@josaras) λέει:

    Oh man, I feel you…!
    Μυριζει αληθεια αυτο το κειμενο… Επισης, μυριζει οτι γραφτηκε ξημερωματα! :Ρ
    Επρεπε να κοτσαρεις στο τελος του κειμενου αυτη την εικονα: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/12/true-story-neil-patrick-harris.png !;)

Σχολιάστε

